واحد خدمات بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان معرفی : مسئول واحد خدمات : جناب آقای بیژن توسلی مدرک تحصیلی: موقعیت مکانی واحد: طبقه همکف ساختمان بیمارستان ( جهت نمایش نقشه کلیک نمایید ) -------------------------------------------------------------------------------------------- شرح وظايف پرسنل واحد خدمات با هدف مهیا ساختن محیطی پاکیزه، آرام و ایمن برای بیماران، همراهان و پرسنل بیمارستان در حیطه شرح وظایف خود عمل مینمایند. شرح وظایف مسئول واحد: · نوشتن برنامه کاری پرسنل خدمات، آبدارخانه · برنامه ریزی در جهت نظافت عمومی بیمارستان · تعیین محل کار خدمتگزاران˛ نظارت بر امور نظافت و تعیین ساعات شیفت آنها · پیگیری در جهت تخلیه زباله های معمولی و سوزاندن زباله های عفونی · راهنمایی دادن تعلیمات لازم به کارکنان تحت سرپرستی در حین انجام وظایف محوله آنان · تهیه گزارشات لازم و اطلاع فوری اتفاقات و حوادث به مسئول مربوطه · نظارت در جهت رعایت لباس فرم پرسنل تحت سرپرستی · سرکشی مداوم از قسمت های مختلف بیمارستان با هماهنگی کارشناس بهداشت محیط · نظارت بر اطفاء حریق · نظارت بر حسن انجام کار پرسنل خدماتی · انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
شرح وظایف خدمه:
· تی و جارو زدن کلیه راهروها و پله های موجود در بیمارستان مخصوصا دیوارها و گوشه های زمین · شستن توری های موجود در کلیه راهروها و پله ها به طور هفتگی · شستن پنجره ها و شیشه های موجود در راهروها و واحدهای اداری و بخش ها به طور هفتگی · نظافت سطوح دیوارهای کلیه راهروها و واحدهای اداری و بخش ها به طور روزانه · جارو زدن سرتاسر محوطه داخلی بیمارستان به طور روزانه · تخلیه و جمع آوری کلیه زباله های موجود در فضاهای داخلی بیمارستان به طور روزانه · تعویض کیسه های زباله موجود در واحدهای اداری و درمانی به طور روزانه · شستن سطل زباله های موجود در واحدهای اداری و درمانی · حمل و بارگیری مواد و لوازم وارد شده جهت استفاده روزانه بیمارستان · آماده کردن و پذیرایی در جشن ها و مراسمات برگزار شده در بیمارستان · شستن و تحویل گرفتن و تحویل دادن البسه مورد استفاده بخش ها و کارکنان طبق برنامه هفتگی بخش ها · نظافت اتاق اساتید و آوردن غذا جهت اساتید بیمارستان و شستن دستشویی و توالت های موجود در اتاق های اساتید به صورت روزانه · تحویل گرفتن وسایل مورد احتیاج اساتید از انبار مرکزی طبق درخواست · تحویل گرفتن وسایل و مواد شوینده از انبار مرکزی بیمارستان به طور ماهانه · تعویض و شستشوی پارچه های بین ها و پایه های بین ها به طور روزانه · قرار دادن کیسه های پارچه ای در داخل بین و تعویض به موقع آن به طور هفتگی · ضدعفونی صندلی چرخدار و برانکارد و صندلی همراهان با ضدعفونی کننده به طور هفتگی · شستشوی یخچالهای بخش ها با مواد شوینده و آب به طور هفتگی · ضدعفونی گوشی تلفن و دستگیره دربها و ایستگاه پرستاری با الکل به طور روزانه · تحویل دادن نمونه مورد آزمایش به آزمایشگاه و تحویل جواب طبق درخواست بخش ها · انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
|




