1. سهولت دسترسی به مطب اورژانس (تابلو راهنما ، اطلاعات و ...) |
میزان رضایت: * |
2.رضايت شما از نظافت اين مطب |
میزان رضایت: * |
3.رضايت شما از فضاي فيزيكي (تعداد صندلي، سرويس بهداشتي، آبسرد كن و ...) مطب در مدت انتظار و پذیرش |
میزان رضایت: * |
4.رضايت شما از برخورد پرسنل (پذيرش، نگهبان) |
میزان رضایت: * |
5.رضايت شما از دقت پزشك در معاینه |
میزان رضایت: * |
6.رضايت شما از اطلاعاتي كه پزشك در مورد بيماري در اختيار شما قرار داده است |
میزان رضایت: * |
7.رضایت شما از برخورد پرسنل تزریقات |
میزان رضایت: * |
8.رضایت شما از حفظ حریم خصوصی در واحد تزریقات |
میزان رضایت: * |
9.رضایت شما از حضور به موقع پرسنل تزریقات |
میزان رضایت: * |
10.رضايت شما از برخورد پزشك معالج |
میزان رضایت: * |
11.رضايت شما از زمان انتظار براي ويزيت پزشكان اين مطب |
میزان رضایت: * |
12.آيا در اتاق معاينه به هنگام معاينه شما فردي غير مرتبط هم حضور داشت؟ |
بله خیر |
13.آيا در صورت بيماري تمايل به مراجعه مجدد به اين بیمارستان را داريد؟ |
بله خیر |
14.آيا بهطور كلي از خدمات ارائه شده در اين بیمارستان راضي بوديد؟ |
بله خیر |
15.مدت زمان انتظار جهت ويزيت (از ساعتي كه به شما وقت داده شده است محاسبه گردد) |
* دقیقه |
16. چنانچه اين چندمين بار است كه به اين درمانگاه مراجعه كردهايد به نظر شما سرويس خدمترساني اين درمانگاه نسبت به قبل چه تغییری کرده است؟ |
میزان تغییر: |
17.آيا مسأله خاصي در مراجعه به اين بیمارستان موجب نارضايتي شما گرديده است؟ لطفا نام ببريد.
|
|
نظرات و پیشنهادات: |
|
 * لطفا عبارت امنیتی را در کادر وارد نمایید. |
|
|
|